SURPRISE










(Tidsinställt - skrivet 17.20)
Har varit svårt att inte skriva om det på bloggen måste jag erkänna, men nu mina vänner kan jag äntligen säga som det är! Jag och min familj - inklusive pojkvänner - har åkt upp till Stockholm för att överraska storasyster Hanna som fyllde år igår. Hon har ingen aning! I bilen finns det ju bara 5 platser och eftersom vi är 6 stycken fick jag och Andreas åka tåg själva till Stockholm, inte mig emot alls! Har varit supermysigt. 

Antar att vi har överraskat Hanna rejält när ni läser det här inlägget, och jag hopppas vi får allting på film. Hon överraskade nämligen hela familjen i somras om ni minns? Från ingenstans kom hon och chockade hela famlijen. ÄLSKAR överraskningar! Har ju överraskat mina fina vänner i Sundsvall två gånger men nu är det dags för en familjemedlem. Ska dessutom bli skitkul att ta en trip med hela familjen. Stockholm är ju så fint på hösten också, så en hel drös med bilder lär det bli! Får se när jag får tid att uppdatera er igen. Nu i skrivande stund sitter vi på tåget och är framme om 1 ½ timme ungefär. Ska bli så kul! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: