Vilken helg!


En liten behind-the-scenes-bild från igår på fina Agnes!

Vilken helg! 
Igår hann jag med helt sjukt mycket, och hade riktigt kul dagen i ända. Fotade med Agnes i 4 timmar, åkte sedan hem till Adam och umgicks med killarna genom Guitar Hero och lite snack! Därefter vidare till Kungsbacka för att ta pendeln vidare till Göteborg med Andreas, Robin, Kimmy, Jesper, Lukas och Emelie. Robin fyllde 19 igår så vi firade honom genom att käka på The Golden Days tillsammans. Åt pasta med oxfilé och pepparsås - sjukt gott! Kvällen avslutades hemma hos Robin med trevliga människor och god dricka. Runt 4 tiden var det roliga över och jag somnade på typ två sekunder bredvid min kärlek. 

Idag har jag hunnit med att sova, sova, sova, äta och sova lite till. Är hemma i Frillesås nu och redigerar bilder från gårdagen i fotostudion. Sjuka resultat blev det! Slänger upp några lite senare. Nu snart blir det grillat till middag med hela familjen, vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: