1 ÅR.



Det här är bara några få av alla hundratals bilder vi har på varandra sen ett helt år tillbaka. 

Kan inte fatta att det har gått 1 år, 365 dagar, 12 månader sen vi två blev ett. Har gått så otroligt fort och vi har gått igenom så mycket tillsammans på det året. Är glad över att kunna säga att det fortfarande pirrar i magen när jag inte har träffat honom på länge, att mitt hjärta slår ett extra slag när jag får sms av honom och att jag blir mer och mer kär hela tiden. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket min fina Andreas. Ett år har du varit min och jag din, och jag hoppas verkligen det blir fler år tillsammans med dig. Du är bäst! ♥

- Väckte honom med frukost på sängen imorse. Nu väntar bio i Göteborg, sen åker vi hem hit och lagar gourmetmiddag tillsammans. Åh underbara 1-årsdag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: