a day in september





Varit en rätt skön dag den här onsdagen faktiskt. Första lektionen pratade vi bara om vad vi vill göra i historian, andra lektionen gjorde vi skrivuppgifter på engelska om fotografer sedan tog jag bussen hem till Andreas. Där somnade jag nästan direkt vid hans sida, så mysigt. När vi vaknade åt vi lite, sen kikade vi på film tills jag skulle åka hemåt. Så nej, ingen träning blev det. Shame on me. 

Har ni förresten hört Avicii's nya album? Shame On Me är faktiskt en av mina favoriter från det albumet, så skön! Men nog tjatat, ska göra mig en kopp te som vanligt och lägga mig framför OTH. Imorgon väntar sista skoldagen den här veckan, med veckans segaste lektioner som avslut. Glädjer mig åt långhelg och helgens planer iallafall! Vi hörs mer imorgon. 

Bilderna här ovanför tog jag strax efter att jag kom hem från Andreas. Tröttnar verkligen aldrig på att fotografera solnedgångarna som speglar sig i havet. Det får ni stå ut med. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: