all new


Bild från i somras.
 
Och så var denna måndagen över, typ. Har varit en fruktansvärt seg och kall dag i skolan. När vi äntligen slutade fick jag skjuts till syster av Linnéa. Där stannade jag och städade en stund för att få lite cash, mötte sedan upp min fina för att få sällskap på bussen hemåt. Har hjälpt till att städa lite här hemma också men nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta middag! 

Jag hoppas ni har märkt förändringen på bloggen förresten. Tog systers design som grund och gjorde lite ändringar. Största skillnaden är väl menyn. Är riktigt nöjd nu, ska bara lägga till text om mig själv och lite ikoner så man kan klicka sig vidare. Säg till om ni stöter på något problem med designen! Skriver senare igen, xx
 





Sandra Fors
30 September, 2013 - 19:33 / BLOGG: http://Sandrafors.se

Så fin!

Svar: Åh tack! :)
Stephanie Nyberg

Sandra Fors
30 September, 2013 - 19:33 / BLOGG: http://Sandrafors.se

Så fin!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: