Diptyk


Hade inte orken att gå på en "foto-promenad" idag, så gjorde klart fotouppgiften utanför huset istället. När jag ändå hade tid till det liksom. Suttit och spånat i massa idéer men det här fick bli den som slutfördes, med lite hjälp av pappsen! Är extremt nöjd med resultatet måste jag säga, hoppas läraren tycker detsamma. Ovan har ni en av bilderna. Våran uppgift var att göra en diptyk. Det vill säga att ta två foton som på något vis har en sammankoppling, och sätta ihop dom med varandra. Typ träd/löv, måne/sol, blomma/humla osv. Min idé är lite annorlunda men är som sagt väldigt nöjd! Ni får se resultatet i helgen någon gång.

I skrivande stund har jag precis tryckt i mig en skål med gammeldags vaniljglass för att sänka febern lite. Känner mig helt slut så ska slå på ett PLL avsnitt och sen fortsätta med OTH. Vi höres.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: