guldvärt


Malta 2013 - åh vad jag saknar den veckan. Längtar så efter nästa äventyr vi får göra tillsammans.

Var en väldigt behaglig dag idag måste jag säga. Lektionerna flöt på och dom närmaste runt omkring mig fick mig på bra humör. Tackar för det! Blev ett stort plus i kanten när jag fick komma hem till världens finaste efter skolan också. När vi inte ses lika ofta längre så längtar man verkligen efter varandra, och när vi väl träffas blir man som kär på nytt igen. Så mysigt! Älskar honom så mycket. 

Nu ska jag fördriva tiden lite tills jag blir trötter. Imorgon väntas veckans sista skoldag för på fredag är vi lediga, nästan iallafall. Men mer om det då - godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: