idag






3 fina bilder från alldeles nyss på fotolektionen. 

Godmorgon på er! Haft en bra dag hittills? Det har jag!
Började morgonen med en cykeltur till bussen, det var dock ingen höjdare eftersom allt fixande med håret blev förgäves haha. Mötte sedan upp Claudia och fick skjuts av Linnéa som övningskörde till skolan! 

Dagen har flytit på än så länge, men nu lär den bli segare med 3 timmars visuell kommunikation. Jaja, helt onödigt inlägg men ville bara visa er bilderna vi tog på fotolektionen nyss när vi skulle leka lite med bländaren. Vi hörs hemma igen, puss!
 
 





Viki
12 September, 2013 - 12:14 / BLOGG: http://victoriafastlind.devote.se

Du hade en blogg på devote för ett tag sen och din header där var jätte fin (den du har nu är också de) och den va en gif. Jag har gjort samma på min blogg som är på devote men det blir att bilderna byts jätte fort, vet du varför de blir så eller vad jag ska göra? Tacksam för hjälp, du kan kika in på min blogg och se hur jag menar.
Kram (:


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: