KLANT


Ger mig själv en highfive i ansiktet efter den här morgonen. Lyckades glömma bort att ställa alarmet helt igårkväll innan jag somnade. Vad resulterade det? Jo att jag försov mig och missade bussen till skolan. Bra jobbat Stephanie, verkligen! Om jag hade tagit nästa buss hade jag hunnit med två lektioner iallafall, men var ärligt talat inte sugen på att åka in för 3 timmars naturkunskap. Så det fick bli en hemma-dag helt enkelt. Klant. 

Har precis käkat lite frukost iallafall. Blev havregrynsgröt med pappas egna äppelmos och lite kanel, så gott! Är ju himla bra att börja morgonen med en rejäl frukost så man står sig hela dagen, men det orkar man ju inte 7 på morgonen. Inte jag iallafall! Ska i vilket fall som helst möta upp Andreas senare för att träna, ska verkligen ligga i den här veckan. Kom ihåg att jag har sagt det, och påminn mig gärna! Hehe, vi hörs senare. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: