Lager 157


Godmorgon på er! 
Har sovit som en stock hela natten, så känner mig riktigt utvilad idag trots att det är måndag. Undrar vad det kan bero på. Kanske att jag slapp frysa hela natten som jag annars brukar göra. Fick nämligen dessa söta "strumpor" av mamma igår. Dom är så sjukt mysiga, varma och stora - och helt underbara att sova i. Dom kommer från Lager 157 och kommer användas flitigt hela hösten & vintern!

Har historia för tillfället och ska jobba med ett grupparbete om Antiken, men Claudia är inte här och jag och Linnéa har varken lusten eller orken att sätta igång. Får se vart det här slutar. Hehe, vi hörs senare igen.

EDIT: Dom var tydligen köpta på Rusta, inte på Lager 157 hehe.





Gabriela Urzua
07 September, 2013 - 10:32 / BLOGG: http://vaheterhon.blogg.se/

Dom se as msyiga ut! Vet du vilka färger de fanns de i? :)
-bless :)

Svar: Gråa och vita fanns det, och ja dom är så mysiga! Men dock var dom tydligen inte från Lager 157 haha, dom kommer från Rusta! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: