onödigt





Nikon D60 + Sigma DG 70-300mm f/5,6
 
Helt onödig dag från början till slut om jag får uttrycka mig så. Fick skjuts av pappa till skolan där en cirka 4 timmars fotolektion väntade. Bästa dagen på hela veckan tycker jag eftersom det är då jag får göra det jag tycker om med skolan. Vad fick vi göra istället? Jo montera soffor och hyllor och städa hela fotostudion. Väldigt lärorikt inom foto! Fast nej. Sen gick vi hela vägen till Fyren för att se på Emma Granns fotoutställning, som jag såg för längesedan - efter det fick vi sluta. Med tanke på skoskaven och värken i ryggen jag haft hela dagen kunde jag lika väl stannat hemma idag. Usch och fy! 

Hade iallfall en jättemysig dag med bästa Louise igår. Vi såg på två filmer och pratade hur mycket som helst om allt mellan himmel och jord. Guldvärt. Nu är det äntligen helg och jag har inga som helst planer. Blir (som det ser ut nu) hemma ikväll och nöjer mig med föräldrarna som sällskap framför Idol. Har precis hjälpt pappa att bära en massa ved så är helt slut och ska därför placera mig framför One Tree Hill en stund. Blog you later!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: