så förbannat kär


Två favoriter från en tidig vårdag i år. 

Åkte som bestämt hem till Andreas efter skolan. Där såg vi klart PLL tillslut, låg och pratade och myste en stund sen var det dax för mig att åka hem. Så han gick med mig halvvägs till bussen i spöregnet (då menar jag verkligen spöregn, hade inte en torr fläck på mig när jag klev på bussen) och där mitt i stormen kysstes vi hejdå. För mycket detaljer tänker ni, men det var såå romantiskt. Som taget ur en film kändes det lite som. Att man kan ha sådana perfekta stunder då man bara faller pladdask igen efter ett år tillsammans! Underbart. 

Men nog om allt kärleksrabbel nu hehe, nu ska jag nog lägga mig direkt och försöka sova för en gångs skull. Imorgon har jag bestämt mig för att gå hem efter lunch för att slippa 3 håltimmar i rad och en idrottslektion när jag fortfarande inte är helt frisk. Hosta är nog det svåraste att bli av med, så sjukt irriterande. Men vi hörs imorgon iallafall, sov sött!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: