tisdag



Sitter här och gottar mig med lite Marabou som Andreas köpte till mig i lördags. Känns som att det enda jag gör är att äta, sova och kolla serier haha. Om jag mår bättre? Nja, är ju inte helt frisk ännu men är väl lite piggare än igår iallafall. Så det blir troligtvis skola imorgon! 

Kom precis på att jag har en fotouppgift att göra tills på torsdag och jag har inte ens tänkt ut vad jag ska fota. Men skyller lite på min förkylning och ettårsdagen som kom emellan litegrann hehe. Tänkte iallafall gå ut en sväng och ta med mig kameran för att få lite fräsch luft i lungorna, och för att göra något vettigt. Hösten har ju äntligen kommit så kanske kan få den på bild till och med. Vi får se, hörs senare!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: