TUMMEN UPP


OTH och varmchoklad mellan lektionerna // Jag & Claudia // Bästa tidsfördrivet. 
 
Var verkligen inställd på att ge er uppdatering när jag satt i skolan och inte hade något att göra, men pga bildbrist så blev det inte så. Hatar nämligen att blogga utan bilder, blir så himla tråkigt! Mycket roligare blir det inte heller med gamla bilder som inte har med inlägget att göra alls. Ska bli bättre på det asså, måste bli det!

Hur som, har haft en helt okej dag idag. Var fruktansvärt trött imorse och hade huvudvärk men tvingade mig själv till skolan ändå. Blev 3 timmars grafisk kommunikation där vi gjorde egna folders, sen engelska och svenska där vi kollade/pratade om en film. Mitt i allt fixade även Melissa i klassen The Sims 2 till mig och nästan alla andra i klassen - är SÅ tacksam för det. Som jag har kämpat för att fixa det hela sommaren! Perfekt som tidsfördriv nu när det börjar bli kallare ju, hehe. 

Har precis kikat på Idol nu, ska strax göra mig ordning sen göra mig själv en kopp te och sitta framfär The Sims litegrann haha, och vänta på att älskling ringer. Vi hörs imorgon peeps! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: