EIGHTEEN


Hade en jättetrevlig kväll igår med härliga tjejer, en glad nybliven 18-åring, god middag och cider i mängder. Grattis igen Inez! Längtar så sjukt mycket tills min egna 18-årsdag så jag kan följa med alla ut. Just den firas ju i Turkiet, men helgen efter jag kommer hem är tanken att ha tjejmiddag och sedan gå ut med hela gänget. Är så taggad, och det är inte ens långt kvar längre ju!

Sov hos syster inatt som planerat, åt en standard frukost - smoothie, knäckebröd och ägg sen fick jag skjuts bort till gymmet där jag körde det mesigaste passet någonsin. Det högg ständigt i midjan så kunde varken crosstraina eller springa så tappade motivationen helt till att träna, så 40 min senare var jag påväg hemåt i regnet. Så typiskt när jag för en gångs skull ville träna på en söndag. Men det tar vi igen imorgon! 

Nu blir det O.C ett tag tills middagen. Vi höres!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: