födelsedagar & Ullared


Är de lov så får bloggen lida helt enkelt. Igår åkte jag in på förmiddagen och mötte upp en saknad vän från Sundsvall som stannar tills på tisdag. Vi åt frozen yoghurt, kikade i lite affärer och köpte present till min fina mamma som fyllde år igår. Det firade vi lite senare på Black Pearl med gott käk och presentöppning. Kvällen fortsatte på Harrys där vi drack oss ännu mättare innan vi for hemåt. Idag blev det roadtrip till Ullared där plånboken fick lida lite till, men kul var det och jag är nöjd över mina köp! 

Nu ska jag ta mig en varmdusch innan familjen kommer hem. Blir grill och lite sällskapsspel ikväll skulle jag tro. Måste passa på att skriva grattis till min fina Andreas som fyller 20 idag också. Det ska firas rejält när han är hemma! ♥ 
Vi hörs hörni. 





Linafoto
12 April, 2014 - 17:30 / BLOGG: http://linafoto.se

Svar: Han var blondare när han var mindre, nu är han mörkblond och det är ännu mörkare nu efter vintern :)

Svar på anmälningarna får ni på måndag då vi har mer info till er! :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: