första gången på länge


Hej hörni! Här har jag visst lämnat det tomt i nästan två dagar. Det beror främst på den där grejen jag gjorde igår som jag inte gjort på länge - nämligen att rida. Följde med Michelle hem till hennes moster efter skolan som har en massa hästar som behöver ridas. Var helt sjukt kul! Inte suttit på hästryggen och ridit på 5 år. Har verkligen saknat den känslan jag fick då vi galopperade igenom skogen allihopa. Kommer bli fler sånna dagar framöver, det ser jag fram emot! 

Somnade helt enkelt så fort jag hade duschat och ätit middag igårkväll. Därav ingen uppdatering. Som tur var fick vi sluta tidigare idag så jag hann gymma en stund innan jag mötte upp fina Ebba på Fyren. Det var dagens äventyr det. Nu ska jag pillra med en design litegrann sen blir det O.C hela kvällen. Eftersom jag fick lov idag så väntas massa roligheter imorgon ska ni veta! Vi hörs.





Alice
11 April, 2014 - 20:07 / BLOGG: http://alicelindstrom.se

riktigt fina bilder!

Svar: tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: