Happy Easter


Nu är det bara två ynka dagar kvar på det här lovet mina vänner. Men är så glad att jag har tagit vara på varje dag hittills iallafall och haft hur kul som helst.

Igår åkte jag tidigt till stallet som sagt med Michelle där vi städade och grejade på och red ut en sväng. När jag väl kom hem käkade jag middag och började göra mig ordning för kvällen som spenderades hos Adam med ett härligt gäng. Slocknade där efter en lång dag och en sjukt rolig kväll! Idag tog jag bussen hem tidigt, åt en dunder påskfrukost och övningskörde sedan i stadstrafik för första gången. Om några timmar vankas det påskmiddag här hemma som jag sett fram emot hela lovet haha! Men nu ska jag följa med in till stan och hämta syster.
Glad påsk på er allihopa och njut av lovet nu!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: