just a cloud away


Buenos días! 
Idag är humöret på topp än så länge. Sovit gott, vaknade av ett gulligt meddelande från pojkvännen och solen skiner. Dessutom fick jag skjuts till skolan av mamma så det kan inte bli bättre start på dagen! Har historia nu i 3h sen ska jag ha utvecklingssamtal på håltimmen. På idrotten lite senare ska vi gå bort till gymmet och köra ett pass är tanken. Beroende på hur trött jag är efter det så stannar jag kanske kvar och kör ben/rumpa ett tag också. Det var mina planer för dagen det! Om jag får som jag vill ska jag övningsköra efter skolan också hehe. Nä hörni, mer än så hade jag inte på hjärtat så vi får höras senare. Ha en fin dag!





linn carlsson | fotograf
02 April, 2014 - 08:50 / BLOGG: http://leyni.blogg.se

åh vad din du är! och vilken fin blogg du har :)

Svar: åh tack så jättemycket! :) detsamma!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: