LOL


Modell: Agnes Andersson
Kamera: Nikon D90
Objektiv: AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G

På dagens fotolektion var det porträtt som stod på schemat. Vi har en fotouppgift vi ska göra till efter lovet då vi ska ta svartvita porträtt, så vi övade lite på det idag - fast i färg. Agnes fick vara min modell och hon fastnar så bra på bild så jag blev väldigt nöjd. Persiennerna fick åter igen komma till användning som ni ser!

Nu har vi strax lunch sen en snabb genomgång på uppgiften innan vi får ta helg. För min del blir det ett magpass på gymmet innan jag drar mig hemåt för att övningsköra med pappa. Helgens planer får ni ikväll/imorgon
- Happy friday!





MATILDA
04 April, 2014 - 10:50 / BLOGG: http://matildays.forme.se

fina bilder!

Svar: tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg

Isabelle
12 April, 2014 - 10:50 / BLOGG: http://bells.blo.gg

Fina bilder, så himla fint ljus!

Svar: Tack snälla!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: