på repeat

Klingande – Jubel - Radio Edit // The Killers – Mr. Brightside // Clean Bandit – Rather Be feat. Jess Glynne
 
Det här är tre av de låtarna som just nu alltid får mig på bra humör och går på repeat på Spotify. Både Rather Be och Jubel får mig att längta tills man står där i sommarvärmen med ett gäng härliga vänner och bara dansar, njuter av värmen, är lycklig, solbränd och sjunger så högt man kan.

Å andra sidan har jag lite ångest över hur fort tiden går och kommer fortsätta gå tills det faktiskt är sommar. April månad har redan satt igång och om bara fyra veckor börjar maj. Jag som skulle köra stenhårt med träningen fram till sommaren, känns som att jag knappt har satt igång! Givetvis är det skönt att tiden går fort också. Betyder att min andra halva snart är hemma och att Turkiet-resan närmar sig! Woop.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: