skärtorsdag


Hellur!
Mina ögon svider i skrivande stund för att jag är så sjukt trött. Inte sovit ut en enda dag på hela lovet men det ska väl kännas att man lever så att säga. Haft två härliga dagar hos Cornelia som bjudit på god mat, kortspel, hår-makeover (som ni får se någon dag framöver), film, påskmiddag med mina fina tjejor och ännu mer kortspel. Underbart! Imorgon ska jag åter igen upp tidigt för att rida med Michelle. Ska bli kul och skönt att röra på sig lite efter den här fullkomligt onyttiga veckan. Längtar nästan tills lovet är slut så jag kommer igång med träningen lika hårt igen hehe. 

Men nu måste jag sova innan jag somnar på tangentbordet typ. Vi hörs imorgon ska ni se. Ciao!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: