soon there


Godmorgon hörni! 
Igår fick jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget om man bortser från gympasset på 1h. Somnade mitt på dagen, kollade O.C och åt middag var i stort sett mina aktiviteter igår eftermiddag hehe. Idag däremot är planen att plugga, plugga och plugga efter skolan. Har så många arbeten som börjar närma sin deadline. Vore skönt att få det överstökat innan allt jag ska göra i maj. Kan knappt fatta att det bara är 16 dagar till Stockholm och Justin Timberlake!? Och ynka 23 dagar tills jag sitter och steker med alla mina syskon i Turkiet. Åh, låt dom här veckorna gå fort nu. 

Nu måste jag jobba med Vietnamkriget på historian innan jag ska pallra mig bort till gymmet på håltimman. Vi hörs!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: