världens godaste salsa


Stekt kycklingfilé, bulgur utblandat med quinoa, lite spenatblad och en tomatsalsa fick bli middagen för idag. Finns inte ord för hur gott det blev! Hemmagjord tomatsalsa är verkligen min favoritsås, enkel att göra och funkar till typ allting. Grillat, kyckling, lax, pasta, som soppa och mycket mer. Yum! 

Gympasset förut gick bättre än väntat med tanke på tröttheten. Sprang intervaller som uppvärmning sen blev det rygg/axlar/armar i ca 1h innan jag tog bussen till syster. I skrivande stund har jag precis ätit middag och tittar på Rise of The Planet of The Apes på 6:an. Mer än så har jag inte planerat för kvällen. Så vi hörs mer imorgon hörni! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: