25th


foto Ebba Björnfalk | utrustning Canon EOS 60D + Canon EF 50mm 1:1.8 II | edit & modell Jag

Känns konstigt att dessa bilderna togs för bara två veckor sedan. Vart tog värmen vägen? Och viljan att ha shorts på sig? Omväxlingen mellan sommar och höst kom extremt fort i år och jag är verkligen inte redo! Igår stormade det hela natten och idag när jag klev upp var det mörkt ute. Så idag är jag allt annat än pigg efter endast 4 timmars sömn den här natten. Men vad gör det om hundra år! Sitter i skolan nu och väntar på klassen och läraren så dagen kan sätta igång. Efter skolan ska jag fika med Linnéa och Claudia, och även planera inför ett kommande projekt. Kan inte säga så mycket mer om det just nu! Ni får iallafall ha en fin dag hörni så hörs vi. Adiós!





Susanna Maria J
25 Augusti, 2014 - 08:26 / BLOGG: http://oslofru.com/

Så fina bilder. Ja jag säger detsamma, konstigt att det redan är höst!

Svar: Tack snälla! Ja verkligen, gick så fort!
Stephanie Nyberg

Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly
25 Augusti, 2014 - 08:26 / BLOGG: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Vilka jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: