BOKEH


utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Sover länge, solar, badar, försöker verkligen bli frisk och njuter av ledigheten in i det sista. Händer inte så mycket på dagarna när man är sjuk och inte kan ta sig någonstans, men lika glad är jag för de. Imorgon ska jag sova ut lite mer, göra en brakfrukost på allt föräldrarna handlade idag, sen äta pannkakslunch med mamma är planen. Sen får vi se vad dagen bjuder på helt enkelt. Märkte idag att kombinationen av penicillin och sol inte var den bästa då jag blev rätt svimfärdig, så får väl stanna inomhus imorgon.

- Egentligen ville jag bara ladda upp bilderna ovan som jag tog idag när jag var mindre svimfärdig ute på våran trappa. Var så fint ljus och blev en väldigt vacker bokeh i bakgrunden som jag tyckte mycket om. Vill fotografera så mycket mer än jag gjort i sommar men brist på modeller, ork och idéer har gjort det svårt. Får hoppas på att inspirationen kommer tillbaka snart. Nu blir det film tills jag somnar, puss!

 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: