Igår, idag, imorgon

 
Äntligen fredag! 
Orkar knappt hålla uppe ögonen och somnade till på bussen en stund, men solen skiner och det är fredag fredag fredaaaag! Planerna är att gymma efter skolan, kanske tar en sväng på Kungsmässan sen åker jag hem till favoriten där natten spenderas. Får se vad vi hittar på för mysigt! Imorgon däremot har Andreas planerat hela dagen från morgon till kväll, då vi ska fira våra 2 underbara år tillsammans. Egentligen är det inte förrän den 1 september vi firar, men hur kul är det att fira på en måndag? Så vi firar lite i förväg kan man säga. Ska bli såå spännande att se vart han tar mig! Gårdagen blev förresten också väldigt trevlig. Vi satte oss på Nello och tog varsin sallad, medan vi pratade på om allt möjligt i timmar. Sen gick jag som planerat till körskolan och bokade första körlektionen (äntligen), så nu är även jag igång och sitter med ett körkort i handen om några månader förhoppningsvis. 

Det var väl allt för nu, ni får ha en underbar helg ni också så hörs vi snart igen. Puss!





MATILDA
29 Augusti, 2014 - 08:42 / BLOGG: http://matildays.se

Vad fin du är :)

Svar: Glad jag blir, tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: