LOUISE 18 ÅR

 
Åh vilken fin kväll det blev igår. Louise hade gjort en supergod middag och fick träffa massa saknade tjejor. Grattis igen bästa Louise och tack för igår allihopa! Lyckades få ihop några fina bilder från middagen, björnbärsplockning, alla fina tjejor och födelsedagsbarnet herself. (Lånar gruppbilden från dig Sara) Pga min förkylning fick jag dock åka hem rätt tidigt och direkt mot närakuten för att få medicin. Hostmedicin, penicillin och ögondroppar hoppas jag ska få mig att må bättre de närmsta dagarna. Trots att jag är sjuk kommer världens finaste kille hit om någon timme och håller mig sällskap en stund. Hur underbar? 

Men nu ska jag ta mig en välförtjänt skål med glass framför en film tills pojkvännen dyker upp. Njut nu av ledigheten allihopa. xx
 
 





ɑ n n i k ɑ
05 Augusti, 2014 - 14:25 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt och fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: