"Sjung om studentens lyckliga dar"

 
utrustning NikonD5100 + Af-s Nikkor 50mm 1:1.8G och AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5-5.6G

Har helt glömt bort att lägga upp alla dessa bilder från min fina vän Isabells student i Sundsvall i början på sommarlovet. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Det var en väldigt fin dag iallafall och en av dom bästa i hennes liv - vilket jag fick höra flera dagar efteråt haha! Utspring, fotografering, flak, mottagning och den klassiska utgången efter det. Så glad att jag fick dela den dagen med dig bästavän, och är fortfarande så stolt över dig som tagit studenten. Snart är det min tur att hoppa runt i en studentmössa, en fin vit klänning med alkohol och glädje i kroppen och hela framtiden framför mig. Snart så.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: