sum 14


Har varit på Liseberg med fina kollegor och fick äntligen åka Helix, bara några dagar senare åkte jag tillbaka till nöjesparken tillsammans med Sara, Jonas och Andreas, blev dyngsura av Flumeride, åt på Burger King och Ben & Jerrys som är ett måste när man väl är på Liseberg, har varit på kalas för Emma som fyllde 18 år, varit på krogen, ätit sena frukostar och vandrat omkring i min älskade skinnryggsäck från Spanien. 


Har gått på promenader i solnedgången, tagit sommarens sista kvällsdopp, haft kvalitétstid med systra mi och gjort ansiktsmasker, ätit gott, myst framför film och pratat om allt mellan himmel och jord. Har ätit bananpannkakor till frukost, blivit klippt av Cornelia och träffat hennes bedårande kattunge, firat Louise 18-årsdag, varit på bio med min kärlek som jag också varit på sjukhuset med.. Har fotograferat i Onsala med Ebba och Louise, firat Ebbas 18-årsdag med tjejmiddag och utgång, ätit churros medan jag vandrat omkring på Göteborgs gator under kulturkalaset och tillsist ätit Paprikas goda sallad och shoppat med världens bästa syster.

har några av mina dagar sett ut under sommaren, underbart har det varit men nu är det hösten som lurar runt hörnet vilket man verkligen märker på vädret. Har faktiskt haft en lugn helg tillsammans med pojkvännen. Sett mycket film, ätit tacos, spontanshoppat litegrann, lagat middag tillsammans, myst och bara uppskattat varandras närhet. Så lycklig med dig. Nu blir det lite mer film för min del tillsammans med en kopp te. Vi hörs!








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: