well me - I fall in love with you every single day

 
Tack för den här helgen älskling, den har varit perfekt från början till slut. Är så glad att jag har dig och att du alltid finns där för mig. Och imorgon har vi 2 hela år tillsammans, jag älskar dig så mycket!

Bilder och mer detaljer om helgen får ni imorgon hade jag tänkt. Har iallafall haft det underbart och blivit väldigt uppskattad på alla sätt och vis. Nu är planen att göra en kopp te och krypa ner i sängen framför "Monsters University" hehe. Imorgon är det 1 september och även en ny vecka, vilket för mig innebär rejäla nya tag med träningen - på riktigt nu. Var svårt att vara nyttig i helgen med allt som Andreas planerade, men nu får det vara nog. Ska träna 5 gånger i veckan och tänka på allt jag stoppar i mig. Wish me luck! Nu blir det te och film, vi hörs imorgon. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: