1 DECEMBER

 
Foto: Linnéa Vangen

Sitter i skolan och har gymnasiearbete fram till halv 3 pga inställd lektion. Lite halvsegt då jag inte kan göra så mycket på gymnasiearbetet i skolan, så tänkte plugga lite teori istället och göra klart andra skoluppgifter. När vi väl slutar blir det ett hårt gympass så gott de går. Har sträckt en muskel i benet så gör ont när jag bara går, så får se vad jag klarar av helt enkelt - men kondition blir det och rygg/armar! Sen åker jag hem till Andreas där kvällen och natten kommer tillbringas. Stackarn fick jobba dubbelpass så jag är ensam hos honom tills 9 ikväll, när han kommer hem blir det iallafall PH och mys hela kvällen. Ha en toppen vecka hörni - och välkommen december!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: