12/12


Älskade fredag! 
Fick ta bilen till skolan imorse och här väntar några timmars fotolektion innan vi ska samlas i matsalen för att kolla på luciatåg. Ska bli kul faktiskt, i hopp om att få lite julkänslor! Efter det slutar vi och planen är att åka till gymmet och köra ett arm/ryggpass innan jag hämtar mamma på jobbet. Ikväll ska det bli storm i hela Hallandslän sägs det, men trots det ska jag och Andreas åka in till stan och äta på restaurang tillsammans för att fira mitt körkort litegranna. Den risken kan vi ta en fredagskväll hehe. Resten av helgen ska jag jobba, rensa lite kartonger hemma och packa inför flytten. Mindre än 3 veckor kvar nu! 
Ha en underbar helg och tredje advent mina vänner!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: