äntligen är helgen slut

 
.. skulle jag vilja säga iallafall. Har jobbat nästan 20 timmar under helgen och är så glad att dom timmarna är över. Varit så stressigt och mycket att göra på alldeles för lite tid, så fick jobba över både igår och idag - vilket inte var en höjdare någon av dagarna då jag haft migrän hela helgen.. Menmen, här sitter jag nu och är glad för att det är söndag och hur ofta händer det? 

Imorgon väntar några timmar i skolan innan jag har körlektion och därefter ska köra ett hårt konditionspass på gymmet är tanken. Senare på eftermiddagen ska jag gå på stan med Andreas lite innan vi åker hem till honom och spenderar natten. Bra start på en förhoppningsvis bra vecka. Nu ska jag plugga lite teori innan jag somnar, besos!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: