Bilkörande, luciafirande och Hobbit

 
Har kört en massa bil, myst framför tända ljus, skrivit ut bilder för en fotoutställning, fikat framför ett jättefint luciatåg på skolan och blivit väckt av Lucia-mamma med varm oboy, bullar och pepparkakor! 

Planen i fredags var ju att äta på restaurang i stan tillsammans med Andreas. Men stormen hindrade oss faktiskt trots allt, så vi kom inte längre än till Åsa där vi åt på Åsa La Pizza. För mig blev det en suverän schnitzel med pommes, och Andreas tog som vanligt en kebabpizza. Blev en mysig kväll ändå som avslutades hemma hos mig framför Hobbit Smaugs Ödemark. Morgonen därpå blev vi väckta av söta mamma som lussade för oss haha! Körde sen in Andreas till jobbet innan jag själv började jobba 13.30-20. Efter jobbet åkte jag hem till min älskling där vi fortsatte att kolla på Hobbit tills vi somnade. Kort och gott har jag haft en jättemysig helg med min favorit! Snart börjar en julfilm på 5:an som jag tänkte kika på innan jag måste sätta mig för att plugga litegrann. Tre dagar till lov mina vänner!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: