Dan före dan före dopparedan

 
Wow, om ett dygn sitter man ivrigt och väntar på att klockan ska slå 12 så man kan säga god jul!

För mig känns det inte någonstans att det är julafton snart. Ingen snö, nästan ingen julhandling och en flytt mitt upp i allting. Det är synd det där med snön, en stor nackdel med att bo på västkusten tycker jag. Saknar garantin av snö på julafton som man alltid hade i Norrland haha! Hur som haver har jag hunnit med Jul på Liseberg i all julhysteri. Det spöregnade dock vilket minskade mysfaktorn rätt mycket, och pga det kunde jag inte heller ta så mycket bilder då jag inte ville förstöra kameran.. Men några bilder fick jag minsann! 

Idag trodde jag att jag skulle få en ledig dag från jobbet - men icke. Jobbade till halv 5 och åkte sedan med Linnéa och Elin för att överraska Claudia som äntligen fyller 18 imorgon! Det blev en jättemysig kväll och roligt att se Claudia innan hon drar iväg till Miami över jul/nyår! Nu ska jag kika på Polar Expressen med älskling, imorgon väntar jobb och julhandling. Vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: