En dag på stan


Kom hem med en julklapp och ett par nya Dr Denim till mig själv. Haha så går det när man har dåligt med idéer för julklappar! Vi har dock kommit överens i familjen att vi bara ska köpa två julklappar värda 100-200 kr som vi kommer "spela om" i julklappsleken. Men jag älskar att ge bort julklappar och kan inte riktigt låta bli, så jag försöker hitta någonting ändå till var och en i familjen. Har ju som tur är helgen på mig och början på nästa vecka, så det här ska nog gå an trots allt! 

Nu får vi snart besök här hemma och en finmiddag väntar. Blir dock inte så sent för min del då klockan är ställd på 6.30 imorgon pga jobb. Men jag ska inte klaga, om 5 dagar är det julaftooon!!!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: