LAST DAY OF THE YEAR

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja jag åkte på en utlandsresa med mina 3 fantastiska syskon, fyllde 18, tatuerade mig och tog körkort!

Något speciellt datum du alltid kommer minnas?
9 januari grät jag i Andreas famn för att han skulle lämna mig i 4 månader för att plugga på college i USA.
28 maj grät jag i hans armar av glädje för att han äntligen var hemma!!
   
Vilket var ditt bästa inköp?
Körkortet och tatueringen helt klart, det var värt varenda krona!

Och bästa presenten?
Justin Timberlake biljetten!!!

 
 Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träningen. Lagt ner en hel del tid, men hade kunnat jobbat hårdare. Nya tag 2015!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Såg Alanya från toppen av ett berg, badade, solade och festade hela natten på Alanyas bargator hehe. Bästa 18-årsdagen!

Vad var det jobbigaste under året?
Att vara ifrån min älskling i 4 ½ månad. Kan knappt tro att det snart är ett år sedan!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Körkortet haha

 
Vilka låtar kommer påminna dig om år 2014?
Omi - Cheerleader, Tech N9ne - Fragile, MAGIC! - Rude

Vem saknade du?
Andreas större delen av året, Isabell och personer som jag tyvärr glidit isär under året

Favorit serier under året? 
Orange Is The New Black, The Blacklist, 2 Broke Girls!
 
Finns det något som skulle kunna gjort ditt år bättre? 
Om jag hade skaffat körkort tidigare, om jag hade haft råd att hälsa på Andreas i USA, rest mer och umgåtts mer med vissa hade året nog blivit betydligt bättre ja

 
Vad fick dig att må bra? 
Andreas, familjen, några fina vänner och träningen i många lägen

Tror du att år 2015 kommer att bli bättre? 
Utan tvekan!

Vad ser du fram emot mest med 2015?
Att TA STUDENTEN! Åka på studentresa till Ayia Napa, balen, hälsa på syster i Kap Verde och förhoppningsvis följa mina drömmar efter studenten. SÅ TAGGAD
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: