NYTT.

 
Har äntligen haft orken till att fixa en ny design helt från grunden, och här har ni resultatet! 
Lite stilrenare, större inlägg m.m. Har fortfarande mer att fixa, som till exempel en text under "Om mig"-länken. Men jag är på G! Förhoppningsvis blir jag mer motiverad till att blogga oftare när jag är nöjd med min design också. 

För övrigt så blev gårdagen väldigt lyckad! Vi satt länge på Tio Pepe's restaurang och åt oss fetmätta på deras fantastiska mat. Jag själv beställde in en Entrecôte-meny á 300 gram och trodde aldrig att jag skulle få i mig allting, men jodå! Mätt och belåten blev jag, och det var helt suveränt gott. Sista delen av Hobbit-triologin blev man inte heller besviken över och natten avslutades på bästa sätt bredvid killen jag älskar. Imorgon blir det julklappsshopping tillsammans med honom också. Bra start på lovet må jag säga!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: