113


Huvudvärk, trötthet och längtan. Så sammanfattar jag min måndagmorgon. Att både somna och vakna ensam utan Honom vid min sida börjar bli en vana, jag hatar det. Vakna utav att bli pussad och kramad är det bästa som finns. Men jag måste hålla ut i 113 dagar till innan jag får somna bredvid min prins igen. Vad cheesy det blev nu haha, men jag längtar så jag blir tokig!

Hur som helst, igår fick vi finbesök av min morfar och fru som stannar ett par dagar. Har inte träffat dom sedan min systers student i somras så det var skitkul! Blev lite sällskapsspel och en god söndagsmiddag innan alla somnade. Idag har jag inte mer planer än att åka hem och umgås med familjen efter skolan. Får se om jag kanske sover över i lägenheten inatt dessutom. 
Ha det fint så hörs vi!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: