Bodega Tapasbar

 
Som jag sa igår så fyllde min storasyster 20 år, vilket vi på kvällen firade med en massa tapas på Bodega Tapasbar i Kungsbacka. Storebror kom även förbi så vi var samlade nästan hela familjen (syster Hanna och min älskling som saknades). Var väldigt trevligt och framförallt gott med tapas! Man beställer in massa småtallrikar var som man också kan dela på. Jag beställde in örtmarinerade kycklingspett, klyftpotatis, lammbitar frästa med soltorkade tomater och rödlök, heta räkor och lax med mojo rojo sås! Rekommenderar verkligen den restaurangen. Paketöppning blev det också, och framförallt fick hon en fotobok med bilder från hennes uppväxt som hon har önskat sig sen studenten. Den blev riktigt bra gjord och var relativt snabb leverans. Från Önskefoto.se!

Avslutade kvällen mindre bra och somnade inte förrän halv 3 på natten. Idag vaknade jag upp med bihåleinflammation dessutom. Vill inte vara sjuk längre. Blir så fruktansvärt less! Ska in till akuten strax och fixa penicillin är tanken. Men nu ska jag dricka te och tycka synd om mig själv. Haha, vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: