same old song

 
Foto: Syster | Kamera: Nikon D5100 | Objektiv: Nikkor 18-105mm

Ja hörni, inte speciellt mycket har hänt sen sist. Gymmade som bestämt igår, var det skönaste passet på länge och mådde så bra efteråt - underbar känsla! Hann inte med mer än middag och lite Grey's innan jag somnade på soffan ytterligare en natt. Idag däremot blev det ingen slappdag. Gick upp vid 7 för att FaceTime'a med Andreas en stund innan skolan (guldvärt), hade historia, gymmade 1h innan idrottslektionen som vanligt och känner redan träningsvärken i både magen, ryggen och armarna. Sen jag kom hem har jag bara hunnit sitta med mitt CV och personliga brev som jag tänkte lämna ut på lite olika ställen i hopp om ännu ett extrajobb. 

Insåg precis själv vilket tråkigt inlägg det här blev haha! Ville bara uppdatera er helt enkelt. Ska som vanligt kolla serie nu tills jag somnar, är dötrött! Två dagar till lov nu.





MATILDA
07 Februari, 2014 - 23:20 / BLOGG: http://matildays.forme.se

Fin bild!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: