Viking

 
Så här trevligt hade jag det igår hemma hos Sara med tjejerna! Hon fyllde ju 18 i onsdags så det blev gott käk, sång, lite dricklekar och sen utgång tillsammans med Sara, hennes pojkvän och några till i Göteborg. Skitkul hade jag och tackar för att jag fick dela den kvällen med dig Sara! 

Förstår inte hur jag fortfarande kan ha folk som tittar in här trots att uppdateringen har varit värdelös hela veckan. Men är så tacksam för att ni finns kvar! Har helt enkelt inte haft tid att blogga nu under lovet. Har levt rövare med Emma i 3 dygn, åkt på en rejäl förkylning och haft flera sömnlösa nätter. Haft ett grymt lov men känner mig mindre utvilad nu än innan lovet haha! Blir troligen hemma från skolan imorgon dock, så förkyld som jag är. Knappt någon röst, feber, hosta och allmänt seg. Kasst avslut på ett grymt lov! Vi hörs hörni, ska bjuda på lite bilder från lovet imorgon. Puss!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: