en natt i huvudstaden

 
Herre vad jag verkligen inte har legat i med bloggningen det senaste. Förlåt! Hoppas ni ger mig en ny chans så här i början på ett nytt år. Har haft fullt upp helt enkelt, blev överraskad av fina Louise i måndags som sedan sov över, fixade massa inför nyårsafton och firade sedan nyår med pojkvännen och fina människor, var extremt bakfull och åkte tåg hela dagen till Stockholm och idag har jag hållt igång från 7 imorse så har inte haft en enda sekund över till bloggen. Men här är jag nu! 

Kändes väldigt spontant (och korkat..) att åka tåg till Stockholm dagen efter nyår. Andreas hade nämligen en tid imorse på Amerikanska Ambassaden för att fixa visum inför USA-resan nästa fredag. Så jag hakade på och så passade vi på att sova en natt hos min syster. Kul med spontant och lite äventyr med älskling innan han åker! Vad vi har hunnit med från 7 imorse tills nu tar vi en annan gång. Ska redigera lite bilder från nyårsafton nu som jag bjuder på strax.
Sen blir det Grey's Anatomy hela kvällen! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: