snart helg people


En av alla plagg jag köpte i mellandagsrean är tröjan ovan. Så otroligt skön! 74kr på Cubus. 

Godmorgon. Idag är en trött dag. Kändes som att jag precis hade somnat när alarmet ringde, vilket gjorde att jag försov mig och hade en kvart på mig att göra mig ordning, packa och äta. Inte bästa starten på dagen. 

Kan iallafall erkänna att jag har rejäl träningsvärk i armarna efter igår. Dagens mål är att få träningsvärk i benen tills imorgon! För övrigt är det skönt att det redan är onsdag, snart är det liksom fredag och helg vilket innebär massa trevliga planer. Får hoppas att veckorna går fort framöver, har så mycket jag längtar till just nu! Nu börjar lektionen strax så vi hörs kanske ikväll igen, puss på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: