uppdatering


Åter igen - jag lever! 
Bloggen har kommit väldigt mycket åt sidan det senaste för att jag helt enkelt inte haft någon motivation till att blogga. Har inte fotat det senaste och har haft andra tankar i huvudet. Pratat med älsklingen så mycket som möjligt, mått dåligt, varit sjuk och tillbringat tid med familjen en hel del. Skulle ju sätta igång stenhårt med träningen när Andreas åkte men har inte haft någon ork alls. Men skärpning blir det nu, med träningen och allting. Mina matvanor har iallafall blivit bättre senaste veckan så det är jag stolt över! Får se om jag når mina mål med träningen också innan Andreas är tillbaka på hemmaplan.
(bara 128 dagar kvar!!!)

Nu ska jag äta middag med familjen sen följer jag med hem till syster igen och spenderar natten. Sovit med henne sen i fredags och det uppskattas så himla mycket! Världens bästa. Jaja, jag lovar uppdatering från skolan imorgon! Ciao.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: