VILL HA MAJ NU


Ja mina vänner, det jag hade att berätta för er är att jag har säkra planer för min 18årsdag. Ska nämligen till Turkiet med mina två systrar 16-25e maj! Resan bokades igår och jag kan inte bli gladare. Längtar så himla mycket till maj då det händer massa roligt. Turkiet, fyller 18, älsklingen kommer hem och efter bara några dagar in på juni får jag sommarlov. Vill att tiden ska gå fort tills dess, vilket jag också tror att den gör om man har så mycket att längta till! Ni får höra mer om Turkiet resan lite närmare ska ni se. Idrotten börjar strax så måste dra mig. Ha en bra dag så hörs vi! xx





Linafoto
29 Januari, 2014 - 13:26 / BLOGG: http://linafoto.se

Svar: Vad glad jag blir :) Tack!!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: