6 dagar senare


Med Vinsten-Luckiest Girl i öronen är jag påväg till jobbet i skrivande stund. Blir ett 10-timmars pass innan jag får en dag ledigt. Längtar verkligen tills dom 10 timmarna har passerat och jag får åka hem till tacos på menyn och en myskväll med min favorit. Annars flyter allting på. Hinner inte med så mycket på dagarna då jag jobbar i stort sett hela tiden. Men glad är jag för de lediga stunderna jag får med Andreas och ibland fina vänner. Ni ska få lite somriga bilder så småningom. Har bara aldrig ork att sätta mig med dom och redigera, ni vet när man har en så seg dator att man bara vill slänga ut den? Därav mobilinlägget idag! Nu ska jag fortsätta drömma mig bort med musik i öronen och blicken ut genom fönstret. Ha en fantastisk dag! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: