glory days to come


modeller Daniella Nyberg, Linnea Andersson | utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Hej på er! Imorgon vankas 9 timmar jobb, ifyllning av tatuering och sen är jag ledig åter igen. Fick lite panik och ångest över att jag jobbar så mycket och knappt hinner med någonting annat, så har bjudit hem lite folk på fredag för att umgås och dricka gott. Behöver verkligen en sån kväll så det ska bli kul, trots att jobbet väntar igen på lördagmorgon. Hur som helst, ska lägga mig och kolla på Orange is the New Black som är en ny favorit i serievärlden. Kan inte slita mig! Hoppas erat sommarlov flyter på med minnesvärda kvällar med härliga människor. Önskar att mitt sommarlov bestod mer av det haha. Men cash is king som dom brukar säga. Godnatt hörni!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: