vinkväll


Igår tillbringade jag dagens sista timmar hemma hos Sara där Louise, Cornelia och Inez befann sig. Alla bidrog till en jättemysig kväll med gott snacks till vinet. Brieost, kex, ananas, jordgubbar, choklad osv. Härligt avslut på dagen! Somnade sedan hos Louise då sista  bussen hem gick alldeles för tidigt - tackar för det min vän! 

Nu har jag precis gjort mig ordning för lite kalas om sisådär en timme. Andreas syster och min extrasyster kan man säga, fyller 18 idag och det ska vi fira med lite kalas och restaurang (utgången tar vi till helgen). Ska bli mysigt! Imorgon vankas jobb, sista gången för den här sommaren. Efter det kan jag äntligen njuta lite av mitt sista sommarlov. Måste göra mig klar nu, vi hörs snart igen hörni!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: